ورزش جذاب فوتبال

ساخت وبلاگ

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

1999 سری جهانی IRB Sevens آغاز می شود.
1999 استرالیا با شکست 35–12 فرانسه در ورزشگاه هزاره ، کاردیف در چهارمین جام اتحادیه راگبی ، که در ولز برگزار شد ، مسابقات نیز در انگلیس ، اسکاتلند ، ایرلند و فرانسه برگزار شد.
2000 IRB ، "Bin Bin" را پس از محاکمه در مرحله داخلی مسابقات Super 12 نیمکره جنوبی ، وارد اتحادیه بین المللی راگبی کرد.
2000 IRB ، پس از محاکمه شدن در مرحله داخلی در مسابقات Super 12 نیمکره جنوبی ، "مقام تلویزیونی مسابقه" (TMO) را به اتحادیه بین المللی راگبی معرفی کرد.
لیگ قهرمانی 2000 اتحادیه راگبی با لیگ برتر زوریخ جایگزین شد.
با پیوستن ایتالیا ، پنج کشور اتحادیه راگبی 2000 قهرمان شش کشور می شود.
2000 نیوزیلند در استادیوم استرالیا (سیدنی) در اتحادیه راگبی ، در حضور 109،874 تماشاگر ، که رکورددار جهانی برای هر دو کد است ، استرالیا را شکست داد.
تور اتحادیه راگبی Lions 2001 استرالیا. Wallabies برای اولین بار در یک سری شیرها را شکست می دهند.
فصل افتتاحیه Pro14 ، یک تیم حرفه ای برای رقابت راگبی اتحادیه راگبی از ایرلند ، ایتالیا ، اسکاتلند ، آفریقای جنوبی و ولز.
2003 جام چرچیل اتحادیه راگبی با کانادا ، ایالات متحده و انگلستان ساکسون (انگلیس "A") به عنوان شرکت کنندگان دائمی و یک تیم دعوت شده (بعد سه تیم) آغاز به کار کرد.
2003 انگلیس در استادیوم استرالیا ، سیدنی در پنجمین جام جهانی راگبی اتحادیه که در استرالیا برگزار شد ، استرالیا را با نتیجه 20–17 (پس از وقت اضافی) شکست داد.
2003 فدراسیون راگبی لیگ اروپا (RLEF) برای ارتقا promote این ورزش در سراسر اروپا ایجاد شد.
2003 فصل افتتاحیه لیگ برتر ، یک رقابت اتحادیه راگبی حرفه ای در ژاپن.
2004 فصل افتتاحیه لیگ برتر چالش ، یک رقابت صنفی راگبی ردیف دوم حرفه ای در ژاپن.
2006 تیم فرانسوی کاتالان ها اژدها مجوز سوپرلیگ لیگ راگبی را دریافت کردند.
آفریقای جنوبی 2007 ، انگلیس را با شکست 15–6 در ورزشگاه دوفرانس ، در ششمین جام جهانی اتحادیه راگبی ، که در فرانسه برگزار شد و مسابقات در اسکاتلند و ولز نیز برگزار شد.
لیگ راگبی 2008 اولین جام جهانی خود را از سال 2000 برگزار می کند ، نیوزیلند در فینال استرالیا را در بریزبن با نتیجه 34–20 شکست داد و اولین جام جهانی لیگ راگبی را برگزار کرد.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 18:50

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

مسابقه فوتبالی در مسابقات سه شنبه شب 1846 در کینگستون بر تیمز ، انگلیس

راگبی یک نام جمعی برای خانواده ورزش های تیمی اتحادیه راگبی و لیگ راگبی و همچنین اشکال اولیه فوتبال است که هر دو بازی و همچنین فوتبال قوانین استرالیا و فوتبال گریدیرون از آن تکامل یافته اند. فوتبال کانادا و به میزان کمتری فوتبال آمریکایی نیز به طور گسترده ای از اشکال فوتبال راگبی محسوب می شد اما به ندرت در حال حاضر به این عنوان شناخته می شود.

هیئت حاکمه فوتبال کانادا ، فوتبال کانادا ، بیش از پنجاه سال پس از جدایی این ورزش با قوانین مقرر در اتحادیه راگبی یا لیگ ، به عنوان اتحادیه راگبی کانادا شناخته شد.

تصور می شد که فوتبال راگبی در حدود سال 1845 در مدرسه راگبی در راگبی ، وارویک شایر ، انگلیس آغاز شده است ، اگرچه اشکال فوتبالی که در آن توپ حمل می شد و به زمین می ریخت ، مربوط به قرون وسطی است. راگبی در سال 1895 به دو ورزش تقسیم شد ، زمانی که بیست و یک باشگاه از اتحادیه فوتبال راگبی جدا شدند و اتحادیه فوتبال راگبی شمال (بعداً در سال 1922 به لیگ فوتبال راگبی تغییر نام یافت) در هتل جورج ، هادرسفیلد ، به دلیل پرداخت زمان خرج به بازیکنان ، که برای انجام ورزش از کار مرخصی می گرفت ، بنابراین لیگ راگبی را به اولین کدی تبدیل کرد که به بازیکنان حرفه ای و حقوق می دهد. اتحادیه راگبی صد سال بعد در سال 1995 و در پی جام جهانی راگبی 1995 در آفریقای جنوبی حرفه ای شد. نهادهای حاکم بر جهان مربوط به راگبی جهانی (اتحادیه راگبی) و فدراسیون بین المللی لیگ راگبی (لیگ راگبی) هستند.

فوتبال راگبی یکی از نسخه های زیادی از فوتبال بود که در قرن نوزدهم در مدارس دولتی انگلیس بازی می شد. اگرچه لیگ راگبی در ابتدا از قوانین اتحادیه راگبی استفاده می کرد ، اما اکنون آنها کاملاً از هم جدا هستند و لیگ راگبی شباهت زیادی به فوتبال گریدیرون دارد. علاوه بر این دو رمز ، هر دو فوتبال آمریکا و کانادا از فوتبال راگبی در آغاز قرن 20 تکامل یافتند.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 127 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 17:11

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

 

هیچ داوری ، هیچ قانون کتبی و کمیته برگزاری یا مرجعی از هر نوع وجود ندارد. با این حال ، موارد خاصی وجود دارد که به طور کلی اشتباه شناخته می شوند ، مانند پنهان کردن توپ (مگر با شوخی) ، خشونت بیش از حد و استفاده از هر نوع حمل و نقل غیر از پا. علاوه بر این ، برخی از آداب و معاشرت وجود دارد که به طور کلی رعایت می شود. به عنوان مثال ، در حین پرتاب در شهر ، اگر یک هولر توپ را بالای سر خود نگه دارد ، این نشان می دهد که قصد دارد آن را به یک تماشاگر بدهد تا نگه دارد ، و سایر سارقان از برخورد با او خودداری می کنند. عملی که به طور گسترده مورد تأیید قرار نگرفته اما غیرقانونی تلقی نمی شود ، اقدام به اوایل تلاش برای حمل توپ به سمت دروازه یا مرز است.

اختلافات گاه به گاه به طور معمول توسط هورلرهایی که در آن زمان حضور دارند حل می شود ، زیرا هیچ داوری یا مرجع بالاتر وجود ندارد.

هولر که توپ را برای تیم خود به دست می آورد ، نگهبان آن تا پرتاب بعدی است. او حق دارد که آن را به طور همیشگی حفظ کند ، اما برای این کار باید هزینه یک بازی جدید را که برای بازی بعدی ساخته می شود ، بپردازد.
تیم ها

مردم شهر مردانی هستند که در شهر کلمب عمده زندگی می کنند ، در حالی که مخالفان آنها ، مردم کشور ، کسانی هستند که در مناطق روستایی این کلیسا زندگی می کنند - این شامل روستاها و دهکده هایی مانند Talskiddy ، Trebudannon ، Ruthvoes و Tregatillian ، و همچنین مزارع و دیگر منازل روستایی کلیسای سنت کلمب. بعضی اوقات بازیکنان خارج از کلیسا بازی می کنند (به ویژه ساکنان سابق سنت کلمب) اما آنها نمی توانند توپ را بدست آورند. وفاداری تیمی کاملاً براساس اقامتگاه استوار است: اگر هورلر خانه ای را از شهر به حومه شهر منتقل کند (یا بالعکس) بر این اساس سمت خود را تغییر می دهد. مرز بین شهر و کشور مشخص نشده است و مناطقی در اطراف قسمت هایی از حومه شهر وجود دارد که ممکن است هر دو شهر یا کشور در نظر گرفته شود.

هیچ کاپیتان تیم ، موقعیت های بازی ، یا هر نوع سازماندهی تیم وجود ندارد ، همچنین کیت یا هر نوع شناسایی بازیکن وجود ندارد. بعضی اوقات ممکن است یک هولر یا هلر تصمیم بگیرند که در دفاع از هدف حریف مستقر شوند ، به ویژه در مراحل آخر پرتاب در شهر ، اما به دلیل گزینه پیروزی در مرز ، دفاع گل قسمت قابل توجهی از تاکتیک های پرتاب

تعداد شرکت کنندگان محدودیتی ندارد و دو تیم تعداد نابرابر دارند. از زمان رشد شهر سنت کلمب در قرن 20 و 21 ، این شهر تیم بزرگتری دارد. قبل از اواسط قرن بیستم ، کشورها از نظر عددی قوی تر بودند ، که عمدتا شامل تعداد زیادی از مردان شاغل در کشاورزی در گذشته بود.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 142 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 20:38

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

فرهنگ لغت نویسی

تا پایان تأسیس انگلیسی که بتواند نیازهای پیچیده آموزش را تأمین کند ، Elementarie با لیستی از 8000 "کلمه سخت" پایان می یابد. مولكاستر هيچ كدام را تعريف نمي كند ، بلكه سعي در نوشتن املايي استاندارد براي آنها در زماني است كه انگليسي از هجاهاي استاندارد شده جهاني برخوردار نبود. این لیست علاوه بر ایجاد حرکات مربوط به قوانین املایی برای انگلیسی (مانند نقش e خاموش در طول مصوت در جفتهایی مانند bad و bade) ، نمایانگر فراخوانی است که انگلیسی باید اولین فرهنگ لغت خود را داشته باشد تا "تمام کلماتی را که ما در انگلیسی ما از همه حرفه ها استفاده کنید ، و همچنین یاد گرفته نشده است ، در یک مقاله استفاده کنید ، و علاوه بر نوشتن صحیح ، که برای Alphabete اتفاق می افتد، در آن باز به ما باز می شود، هر دو نیروی طبیعی آنها ، و استفاده مناسب آنها " اولین فرهنگ لغت انگلیسی A Table Alphabeticall بیش از دو دهه بعد، در سال 1604 منتشر می شود.
فوتبال

سهم بی نظیر ریچارد مولکاستر نه تنها اختراع نام "فوتبالی" است بلکه ارائه اولین شواهد از فوتبال تیمی سازمان یافته است. مولكاستر تأیید می كند كه بازی او نزدیكتر به فوتبال مدرن است و آن را از بازیهایی كه شامل قسمتهای دیگر بدن می شود ، یعنی "توپ دستی" و "توپ چوبی" است. وی در نشریه شخصی خود در سال 1581 به انگلیسی با عنوان موقعیت هایی که این شرایط ابتدایی مورد بررسی قرار می گیرد و برای تربیت کودکان ضروری است ، به مزایای "فوت پایی" اشاره کرد. وی اظهار داشت که فوتبال دارای ارزش آموزشی مثبتی بود و باعث ارتقا health سلامت و قدرت می شود.

مولكاستر از اولین مدافعان معرفی داوران بود: "زیرا اگر یكی بایستد ، كه می تواند بازی را قضاوت كند و درمورد احزاب قضاوت كند ، و اختیارات فرماندهی در محل را دارد ، من از همه ناراحتی ها بهره مند هستم ، من بدانید ، و مطمئناً من خیلی کم جبران می شوم ، اما آنها هرگز در این مسئله دخالت نخواهند کرد ، و هیچ شکایتی نیز وجود نخواهد داشت ، درصورتی که هیچ دلیلی وجود ندارد. "بحث مولکاستر در مورد فوتبال اولین بحث تیم ها بود (" طرفین "و" احزاب ") ، موقعیت ها (" جدول رده بندی ") ، مزایای یک داور (" قاضی درمورد احزاب ") و یک مربی" (استاد آموزش) ". مولكاستر بازی را برای تیم های كوچك توصیف می كند كه تحت نظارت داور برگزار می شود (و بنابراین اولین مدرکی است كه نشان می دهد بازی او از فوتبال بی نظم و خشن "اوباش" رشد كرده است): "تعداد كمتری با تعداد كم نظیر ، به دو طرف طبقه بندی می شوند و جدول رده بندی ، برای جبران کردن قدرت خود با بدن آنها خیلی ملاقات نمی کند: و نه اینکه هر دو نفر را به سختی از بین ببرید یا آنها را عوض کنید ... ممکن است با استفاده از لگ ها از کف پا برای بدن استفاده کنید.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 126 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 20:26

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

انتقال از یک عدد بالا به یک عدد کم ممکن است نشان دهنده این باشد که بازیکن احتمالاً برای فصل آینده یک بازیکن ثابت است. مثالی از این مورد اسکات مک دونالد از سلتیک است که پس از عزیمت شماره 7 سابق مسیج شوراوسکی ، این شماره به او اعطا شد که نسبت به 27 کاهش داشت. مثال دیگر استیون جرارد است که در اولین حضور خود در فصل 1998-1999 شماره 28 (که شماره آکادمی وی بود) را می پوشید ، سپس در سال 2000-1991 به شماره 17 رسید. در سال 2004–05 ، پس از آنكه امیل هسكی لیورپول را ترك كرد ، جرارد سپس شماره خود را دوباره به 8 تغییر داد. اخیراً ، هری كین مهاجم تاتنهام هاتسپور پیراهن شماره 37 خود را از فصل 14-2013 به 18 برای فصل 15-2014 تغییر داد. یکی از مهاجمین گزینه اول باشگاه پس از فروش جرمن دفو و خالی شدن شماره 18. پس از خروج امانوئل آدبایور از این باشگاه و خالی شدن شماره ، كین سپس به شماره 10 برای فصل 16-2015 تغییر وضعیت داد. سرجیو آگوئرو ، بازیکن منچسترسیتی نیز تغییر شماره مشابهی را در شماره پیراهن انجام داد ، از شماره 16 در 15-2014 به شماره 10 در 16-2015 ، شماره ای که او پس از رفتن قرضی به رم از ادین داکو گرفت.

برخی از بازیکنان شماره ای را که کار خود را در یک باشگاه با آن شروع می کنند حفظ می کنند ، مانند جان تری مدافع چلسی که در زمان طلسم خود در این باشگاه شماره 26 را می پوشید. بعضي اوقات ، بازيكنان شماره ها را براي جابجايي بازيكن جديد منتقل كرده اند. به عنوان مثال ، یوسی بنایون ، هافبک چلسی پیراهن شماره 10 خوان ماتا را به بازیکن جدید امضا کرد و به شماره 30 تغییر کرد ، که این شماره "شانس" شماره 15 او را دو برابر می کند. یاكوبو با امضای قرارداد با اورتون در سال 2007 ، پیراهن شماره 9 معتبر را رد كرد و درخواست كرد كه شماره 22 به او تعلق گیرد ، این شماره را برای اولین فصل خود هدف گلزنی قرار دهد، امری كه در نهایت با یك هدف كمتر از رسیدن به آن روبرو شد.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 16:49

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

فرکانس

خطاهای خلاف در بازی ها کاملاً متداول است. به عنوان مثال ، در فصل فوتبال 2012-13 شاهد خطا در هر بازی در لیگ های مهم اروپا از 23 در لیگ برتر 2012-13 تا 32 در بوندس لیگا بود.

کارت های زرد کمتر رایج است ، اگرچه یک بازی معمولی تعداد کمی از آنها را شامل می شود - در جام جهانی فیفا 2014 ، به طور متوسط ​​حدود سه احتیاط در هر بازی وجود داشت. اخراج بسیار نادر است. در همان مسابقات به طور متوسط ​​0.2 کارت قرمز در هر مسابقه مشاهده شد.
صلاحدید داور

داور در مورد اجرای 17 قانون از جمله اختیارات بسیار گسترده ای از نظر داور اختیار دارد ، از جمله تعیین اینکه کدام دسته از موارد بسیار جرایم قابل احتیاط هستند. به همین دلیل ، بعضی اوقات تصمیمات داوری بحث برانگیز است. بعضی از قوانین ممکن است شرایطی را که باید احتیاط کرد یا باید انجام شود را مشخص کند ، و دستورالعمل های متعدد به داوران همچنین راهنمایی های اضافی را ارائه می دهند. تشویق داوران برای استفاده از عقل سلیم خود به زبان عامیانه "قانون 18" شناخته می شود.
مزیت - فایده - سود - منفعت
طبق اصل مزیت ، باید در صورت بروز تخلف ، بازی ادامه یابد و تیم غیرمجاز از بازی مداوم بهره مند شود. اگر مزیت پیش بینی شده در عرض چند ثانیه حاصل نشود ، بازیکن داوطلب ، داور بازی را متوقف می کند و با یک ضربه آزاد غیرمستقیم دوباره شروع می کند ، مگر اینکه بازیکن تخلف جدی تری انجام دهد.

دوباره راه اندازی می شود

اگر وقتی تخلف از قوانین بازی رخ داد ، توپ از بازی خارج شد ، با توجه به دلیل خارج شدن توپ از بازی قبل از بازی ، بازی دوباره شروع می شود. (هرگونه تخلف در قوانین بازی که در حالی که توپ خارج از بازی است اتفاق می افتد می تواند رفتار نادرستی باشد ، اما خطا نیست.)

اگر سو m رفتار در هنگام بازی توپ اتفاق بیفتد ، برای احتیاط یا اخراج لازم نیست بازی را متوقف کنید ، زیرا این کار ممکن است در توقف بعدی بازی انجام شود (این معمولاً در شرایطی است که تیم مقابل در این بازی برتری کسب کند) ادامه بازی) در این صورت ، بازی با توجه به دلیل خارج شدن توپ از بازی دوباره شروع می شود ، به عنوان مثال یک ضربه در صورت متوقف شدن توپ به دلیل عبور توپ از یک خط تماس.

اگر بازی برای اخطار یا اخراج متوقف شود:

    اگر خطا و همچنین رفتار نامناسب رخ داده باشد ، بازی با توجه به نوع خطا دوباره شروع می شود (یک ضربه آزاد غیر مستقیم ، یک ضربه آزاد مستقیم یا یک ضربه پنالتی به تیم حریف)
    اگر خطایی طبق قانون 12 رخ نداده باشد ، بازی با یک ضربه آزاد غیرمستقیم به تیم مقابل شروع می شود.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 102 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 18:28

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

هر ساله در ایالات متحده 3.5 میلیون ورزشکار مصدوم می شوند. بنابراین ، مهم است که درک کنیم آسیب چگونه می تواند بر اضطراب تأثیر بگذارد. ورزشکاران در معرض فرهنگی قرار دارند که تمرکز زیادی روی موفقیت دارد و آسیب ها می توانند مانع رسیدن کامل توانایی های ورزشکار شوند. به دلیل این اعتماد به موفقیت ، بعید است بسیاری از بازیکنان به دلیل دردی که دارند ، دیگر کار را متوقف نکنند. آسیب دیدگی نه تنها می تواند بر توانایی یک ورزشکار در تمرین و مسابقه تأثیر بگذارد ، بلکه بر روان و سلامت روان او نیز تأثیر می گذارد. فشار خارجی مربیان ، هم تیمی ها ، هواداران و رسانه ها به ورزشکاران برای تحمل درد و آسیب دیدگی به جای امتناع از بازی در صورت آسیب دیدگی ، باعث شده است که ورزشکاران تنها پذیرش خطرات بدنی باشند. این امر به نوبه خود منجر به کشمکش های جسمی و روحی برای ورزشکار به طور همزمان می شود و در صورت عدم درمان مناسب می تواند نتیجه بدتری را به دنبال داشته باشد.

علاوه بر این ، تأثیر عوامل فردی و موقعیتی می تواند به طور مستقیم بر درک یک ورزشکار از آسیب دیدگی او تأثیر بگذارد. عوامل شخصی شامل خصوصیات آسیب دیدگی ، رویکرد خود ورزشکار نسبت به آسیب دیدگی و هویت آنها است. عوامل موقعیتی شامل ماهیت ورزشکار ، تأثیرات اجتماعی و محیط توان بخشی است. به عنوان مثال ، وقایع استرس زا مانند طلاق یا بی ثباتی شغلی می تواند احتمال تجربه آسیب را افزایش دهد. پاسخ یک ورزشکار به آسیب دیدگی تحت تأثیر عوامل استرس زای مختلفی است که قبل از آسیب دیدگی با آنها روبرو شده است و مهارت های مقابله ای که برای غلبه بر مبارزات قبلی استفاده کرده اند. بنابراین ، استفاده از یک مدل یکپارچه در فرایند توانبخشی برای محاسبه نیازهای شناختی ، عاطفی و رفتاری ورزشکاران مهم است.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 120 تاريخ : پنجشنبه 23 بهمن 1399 ساعت: 18:39

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

آسیب های بافت نرم را می توان به طور کلی در سه دسته کوفتگی ، سایش و پارگی دسته بندی کرد. کوفتگی یا کوفتگی ساده ترین و شایع ترین آسیب بافت نرم است و معمولاً در نتیجه ترومای نیروی بی صدا است. کوفتگی شدید ممکن است ساختارهای عمیق تری داشته باشد و می تواند شامل آسیب عصبی یا عروقی باشد. ساییدگی صدمات سطحی پوست است که عمیقتر از لایه بافت اپیدرم نیست و در صورت وجود خونریزی کم است. خراش های جزئی معمولاً جای زخمی ندارند ، اما خراش های عمیق تر به طور کلی خونریزی می کنند و ممکن است زخم شوند. سرانجام ، پارگی های مربوط به ورزش به دلیل ضربه ای صریح ایجاد می شود و منجر به ایجاد زخم های باز از نوع ترکیدگی می شود که اغلب دارای لبه های نامنظم دندانه دار هستند. پارگی صورت متغیرترین آسیب های بافت نرم است که ورزشکاران می توانند از بین ببرند. آنها می توانند از طریق دهان و خارج دهان رخ دهند ، از یک پوست سطحی به لک و از طریق پارگی لب متفاوت هستند ، یا شامل اختلال عروقی قابل توجه یا آسیب به ساختارهای حیاتی وثیقه می شود.
آسیب های بافت سخت
انواع آسیب های بافت سخت می تواند شامل آسیب های دندانی و استخوانی باشد و در ورزش کمتر از آسیب های بافت نرم دیده می شود ، اما اغلب جدی تر است. آسیب دیدگی بافت سخت دندان ها و استخوان ها می تواند در اثر کوفتگی رخ دهد ، مانند علائم جنگی ، که نشان دهنده شکستگی جمجمه بازیلار است و به اصطلاح چشم راکون ، که نشان دهنده شکستگی های صورت میانی است. با این حال ، شکستگی دندان رایج ترین نوع آسیب دندان است و می توان آن را به عنوان عفونت تاج ، شکستگی فقط مینا ، شکستگی مینای دندان و عاج و شکستگی که از طریق مینا و عاج به داخل پالپ گسترش می یابد دسته بندی کرد که در زیر توضیح داده شده است.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:13

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

همپوشانی مدافع از اصل عمق برای استفاده از حرکت استفاده می کند. برای دفاع ایتالیا هنوز هیچ دلیلی برای هشدار ناروا وجود نداشت. به نظر می رسید Pelé به خوبی پوشانده شده است و هنوز در پشت خط رفتگری به عنوان بیمه پشت خط دفاع قرار دارد. با این وجود ، جلب توجه پله ، همراه با حرکات قبلی ، تمرکز ایتالیایی را در وسط منجمد نگه داشت و توجه سه مرد را به خود جلب کرد ، و او به راحتی توپ را به سمت راست لغزید - به کارلوس آلبرتو که از عقب رعد و برق می زد ، کاملاً بدون علامت.

پله توپ را به خوبی جلوتر از آلبرتو بازی کرد و با استفاده از فضا هوشمندانه از فضا استفاده کرد ، به طوری که مدافع دفاعی سریع دوید و بدون مکث ، شوت زد و با تمام قوا توپ را به تور ایتالیا رساند. استفاده از برزیل از عرض آنقدر م effectiveثر بود که هیچ مدافع ایتالیایی حتی تا آخرین لحظه در فاصله قابل توجهی از آلبرتو قرار ندارد. اصل عرض ، خط دفاع ایتالیا را کشید و کشید. اصل عمق - مردان تازه نفس که از عقب به سمت بالا حرکت می کنند - به برزیل امکان استفاده از شکاف های ایجاد شده توسط عرض را داد.
نفوذ و پوشش در حمله: بانکها در مقابل پله ، مکزیک 1970

نفوذ در حمله - پاس رو به جلو یا از طریق پاس: برای فوتبالیست ، پاس نفوذ یکی از اولین روش هایی است که در حمله یاد گرفته می شود ، چه این "ضربه و تعقیب" ساده لیگ های جوانان باشد ، یا توپ های عالی و نفیس امروز ستارگان کلاس جهانی. نفوذ با پاس سریعترین روش پیشبرد توپ به سمت هدف دشمن است. اگر به خوبی اجرا شود ، می تواند نتایج چشمگیری داشته باشد. نفوذ در حمله نیاز به چیزی بیش از پاس ساده دارد. بازیکنان بدون توپ باید به فضا حرکت کنند و باید زمان دویدن خود را تنظیم کنند تا آفساید گرفتار نشوند.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 231 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 15:53

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

مدافع اول ، دوم و سوم

اولین مدافع مسئولیت اصلی حریف را که در اختیار دارد انجام می دهد و می خواهد پاس های خطرناک را ممانعت کند. چند ثانیه اولیه پس از از دست دادن توپ توسط یک تیم مهم است ، زیرا تیم تازه دفاع در این ثانیه ها از نظر دفاعی سازماندهی ضعیفی خواهد داشت. اولین دفاع عاقلانه به تیم مدافع کمک می کند تا قبل از حمله حریف سازماندهی کند.

اولین مدافع معمولاً باید بازیکن نزدیک به حریف باشد که مالکیت توپ را در اختیار دارد ، اما برای انجام یک کار موثر باید در سمت دفاع او باشد. او باید فاصله ای در حدود 2 متر را حفظ کند ، اگرچه فاصله ایده آل با هر موقعیت متفاوت خواهد بود. هدف این است که تا جایی که ممکن است حریف را تحت فشار قرار دهیم بدون اینکه احتمال دریبل زیادی به او بدهیم. از آنجا که وقتی تیم مدافع به خوبی سازماندهی می شود ، دریبل به این خطرناک نیست ، در این موارد فاصله ممکن است کمتر باشد. به طور مشابه ، اگر سازماندهی دفاعی ضعیف باشد ، باید مسافت افزایش یابد.

در موارد خاص ، اولین مدافع باید یک تکل را امتحان کند. با این حال ، این اواخر احتمال دریبل زدن و پاس دادن را افزایش می دهد.

جهت حرکت به سمت حریف با مالکیت توپ ممکن است کوتاهترین جهت باشد. با این حال ، ممکن است منحنی اجرا شدن حالت دفاعی برای هدایت حریف (در اصطلاح "نمایش") در جهت خاصی ارزش داشته باشد. اگر تیم دفاعی به خوبی سازمان یافته باشد ، باید او را به سمت مرکز زمین هدایت کرد. با این حال ، در مورد سازمان دفاعی موقتی ضعیف ، او باید به سمت خط هدایت شود.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 144 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 16:08

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

آفساید از یک ضربه آزاد

قوانین فوتبال همیشه اجازه می دهد که یک خطای آفساید از یک ضربه آزاد انجام شود. ضربه آزاد از این نظر با شروع مجدد بازی مانند ضربه گل ، ضربه کرنر و پرتاب در تضاد است.

یک پیشنهاد ناموفق برای حذف احتمال آفساید از ضربه ایستگاهی مستقیم در سال 1929 ارائه شد. پیشنهادهای مشابهی برای جلوگیری از خطاهای آفساید از هر ضربه آزاد در 1974 و 1986 ارائه شد که هر بار بدون موفقیت انجام شد. در سال 1987 ، اتحادیه فوتبال (FA) مجوز IFAB را برای آزمایش چنین قانونی در کنفرانس GM واکسهال 1987-88 به دست آورد.  در جلسه سالانه بعدی ، اتحادیه فوتبال به IFAB گزارش داد كه این آزمایش ، همانطور كه ​​پیش بینی شده بود ، "به تیم غیرخلاف بیشتر كمك كرد و همچنین اقدامات نزدیكی به دروازه را ایجاد كرد و در نتیجه هیجان بیشتری برای بازیکنان و تماشاگران ایجاد كرد". با این وجود پیشنهاد را پس گرفت.
جرایمی که به آنها ضربه اعطا شد
رسیدگی غیرقانونی

همانطور که در بالا ذکر شد ، ضربه آزاد در سال 1872 برای مجازات رفتار غیرقانونی (توسط دروازه بان یا هر بازیکن دیگر) احیا شد. در سال 1903 ، وقتی ضربه آزاد مستقیماً دوباره به کار گرفته شد ، برای مجازات هندبال مورد استفاده قرار گرفت: جرایم مربوط به برخورد فنی توسط دروازه بان با یک ضربه آزاد غیرمستقیم مجازات می شد.
بازی ناپاک

در سال 1874 ، استفاده از ضربه آزاد گسترش یافت تا جرایم ناشی از بازی ناپاک را پوشش دهد. از سال 1903 ، هنگامی که ضربه آزاد مستقیم دوباره وارد شد ، بیشتر اشکال بازی ناخوشایند با یک ضربه آزاد مجازات می شود. موارد استثنایی که با ضربه آزاد غیرمستقیم مجازات می شوند ، در زیر لیست شده اند:

    بازی خطرناک (از سال 1903)
    ممانعت / جلوگیری از پیشرفت حریف (2016-1951) و ممانعت از حریف بدون تماس (از سال 2016)
    شارژ هنگام تلاش برای توپ بازی (1948-1997)
    شارژ دروازه بان به روش غیرقانونی (1903-1997)
    جلوگیری از آزاد شدن توپ توسط دروازه بان (از سال 1997)
    ضربه زدن به توپ (یا تلاش برای ضربه زدن) وقتی دروازه بان در صدد آزاد کردن توپ است (از سال 2016)

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 170 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 18:29

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

لگد زدن

توپ باید ثابت و روی زمین باشد. حریفان باید حداقل 9.15 متر (10 یارد) از توپ تا زمان بازی فاصله داشته باشند ، مگر اینکه در خط دروازه خود بین تیرک های دروازه قرار بگیرند. اگر ضربه آزاد از داخل محوطه جریمه تیم ضربه گیر گرفته شود ، حریفان نیز باید در خارج از محوطه جریمه باشند.

اگر تیم مدافع "دیواری" از سه یا چند بازیکن تشکیل دهد ، تمام بازیکنان مهاجم باید حداقل 1 متر (1 حیاط) از دیوار فاصله داشته باشند تا توپ بازی کند.

توپ به محض لگد زدن و حرکت واضح در بازی ظاهر می شود. باید توپ را لگد زد (دروازه بان ممکن است توپ را نگیرد). یک ضربه آزاد را می توان با بلند کردن توپ با پا یا هر دو پا به طور همزمان گرفت. زدن ضربه آزاد برای اشتباه گرفتن حریف ، قانونی است. (این ضربه ایستگاهی را از ضربه پنالتی متمایز می کند ، جایی که بعد از اتمام دور مسابقه بازی کردن غیر قانونی است).

یک بازیکن ممکن است به دلیل خطای آفساید از روی یک ضربه ایستگاهی مجازات شود. این ضربه ایستگاهی را از بسیاری دیگر از روشهای شروع مجدد بازی متمایز می کند ، زیرا انجام یک بازی آفساید برای بازیکن امکان پذیر نیست.


به ثمر رساندن گل مستقیم از روی ضربه آزاد

یک گل می تواند مستقیماً از روی یک ضربه آزاد مستقیم به سمت تیم مقابل به ثمر برسد. یک گل ممکن است مستقیماً از روی ضربه ایستگاهی غیرمستقیم به ثمر نرسد و یک گل به خودی از طریق ضربه آزاد هم به طور مستقیم به ثمر نرسد. اگر توپ از روی ضربه ایستگاهی غیرمستقیم مستقیماً وارد دروازه تیم مقابل شود ، یک ضربه گل به تیم حریف اعطا می شود. اگر توپ مستقیماً وارد دروازه خودی تیم لگد شود ، ضربه کرنر به تیم حریف اعطا می شود.

وقتی یک ضربه آزاد غیرمستقیم اعلام شد ، داور باید بازوی خود را به صورت عمودی بالا ببرد تا زمانی که ضربه ای گرفته شود و توپ بازیکن دیگری را لمس کند ، از بازی خارج شود ، یا مشخص است که نمی توان مستقیماً یک گل زد. اگر داور نتواند غیر مستقیم بودن ضربه آزاد را نشان دهد و توپ مستقیماً وارد دروازه حریف شود ، باید ضربه را پس گرفت.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 150 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 16:11

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

در فوتبال اتحادیه ، قانون بازگشت پاس دروازه بان را از دست زدن به توپ منع می کند در بیشتر مواقع که توسط یک هم تیمی به او پاس داده شود. این در قانون 12 ، بخش 2 از قوانین بازی شرح داده شده است.

جایزه

دروازه بان ها به طور معمول اجازه دارند توپ را در محوطه جریمه خودشان اداره کنند و هنگامی که توپ را در دست دارند بازیکنان تیم حریف ممکن است آنها را به خاطر این مسئله به چالش نکشند. با این حال ، قانون بازگشت پاس دروازه بان ها را از اینکه توپ را عمداً توسط یک هم تیمی به آنها لگد زد ، یا پس از دریافت مستقیم آن از روی ضربه ای که توسط یک هم تیمی به آنها زده شد ، منع می کند. عبور از پشت با سایر قسمت های بدن به غیر از پا ، مانند سر ، مجاز است. علی رغم نام مشهور "قانون بازگشت پاس" ، در قوانین هیچ لزومی وجود ندارد که ضربه یا ضربه به عقب باشد. دست زدن به دروازه بان بدون توجه به مسیری که توپ حرکت می کند ممنوع است.

مجازات تخلف یک ضربه آزاد غیر مستقیم است. این از موقعیتی که هندلینگ اتفاق افتاده اعطا می شود ، مگر اینکه در محدوده هدف 6 حیاط باشد ، در این ضربه از نقطه روی خط 6 حیاط نزدیک به نقطه تخلف گرفته می شود.
ترفندهایی برای دور زدن قانون

دروازه بان ها مجاز به اداره توپ هستند اگر توپ با عملی غیر از ضربه یا پرتاب به عقب برگردد (مانند ضربه سر) ، اما مدافعان مجاز به استفاده از ترفند عمدی برای پاس دادن توپ به توپ نیستند. دروازه بان با بخشی از بدن غیر از پا برای دور زدن قانون. این شامل تکان دادن توپ با پا به بالا و سپس هدایت توپ به سمت دروازه بان یا سر دادن یک توپ روی زمین است که در غیر این صورت به طور منظم با پا قابل بازی است.

اگر بازیکنی از چنین ترفندی استفاده کند ، به دلیل رفتار غیر ورزشی احتیاط می شود و از جایی که این ترفند اجرا شده ، یک ضربه آزاد غیرمستقیم به حریفان اعطا می شود. این که آیا دروازه بان متعاقبا توپ را کنترل می کند یا نه بی ربط است.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 17:45

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

اولین مدرک کتبی مربوط به یک لباس مخصوصاً اختصاص داده شده به فوتبال در سال 1526 از کمد لباس بزرگ پادشاه هنری هشتم پادشاه انگلیس ارائه می شود که شامل ارجاع به یک جفت چکمه فوتبال بود. اولین شواهد پیراهن های رنگی که برای شناسایی تیم های فوتبال استفاده می شود از بازی های فوتبال مدارس ابتدایی انگلیس ناشی می شود ، به عنوان مثال تصویری از فوتبال کالج وینچستر از قبل از سال 1840 با عنوان "مردم عادی دارای قرمز و پیراهن های آبی پسران دانشگاه" هستند و از این قبیل رنگ ها ذکر شده است بار دیگر در مقاله زندگی بل در لندن در سال 1858 از اوایل سال 1845 در فوتبال راگبی (قانون XXI) از رنگ های ورزشی خانه نام برده شده است: "هیچ بازیکنی بدون اجازه از سر خانه خود نمی تواند کلاه یا پیراهن به تن کند." در سال 1848 در راگبی اشاره شد که "در چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری در ظاهر یک مسابقه ... در استفاده از لباس های خاص متشکل از کلاه های مخملی و پیراهن ها اتفاق افتاده است"

فوتبال سازمان یافته سازمان یافته اولین بار در انگلستان در دهه 1860 انجام می شد و بسیاری از تیم ها احتمالاً با هر لباسی که در دسترس داشتند بازی می کردند ، بازیکنان همان تیم با پوشیدن کلاه های رنگی یا ارسی خود را از یکدیگر متمایز می کردند. این مسئله مسئله ساز شد ، و یک کتاب راهنمای بازی 1867 پیشنهاد کرد که تیم ها سعی کنند "اگر قبلاً چنین ترتیب داده شده است ، یک طرف با پیراهن های راه راه یک رنگ ، قرمز و دیگری با آبی دیگر داشته باشند. این از سردرگمی و تلاش وحشیانه برای گرفتن توپ از همسایه شما جلوگیری می کند. "

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 16:38

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

اولین پیش نویس قوانین بازی منعکس کننده این تصمیم بود، اما گزینه شروع بازی قبل از تصویب نسخه نهایی قوانین در 8 دسامبر 1863 حذف شد.

این باعث شد قانون پرتاب در 1863 کاملاً مشابه قانون راگبی و شفیلد باشد که قبلاً شرح داده شد:

    هنگامی که توپ در تماس است اولین بازیکنی که آن را لمس می کند باید آن را از نقطه روی خط مرزی که زمین را ترک کرده ، در جهت در زاویه های راست با خط مرزی پرتاب کند.

پرتاب از ضوابط 1863 تفاوت های زیادی با پرتاب در فوتبال مدرن اتحادیه دارد:

    مالکیت به اولین بازیکنی که توپ را لمس می کند بعد از خارج شدن از بازی تعلق می گیرد (در بازی مدرن ، این تیم در مقابل آخرین تیمی است که توپ را قبل از خارج شدن از زمین لمس می کند)
    توپ باید عمود بر خط لمسی پرتاب شود (در بازی مدرن ، توپ ممکن است به هر جهتی پرتاب شود)
    نحوه پرتاب توپ مشخص نشده است (در بازی مدرن ، توپ باید با دو دست از بالای سر پرتاب شود)

تحولات بعدی
وحدت با قوانین شفیلد

در سال 1867 ، قوانین اتحادیه فوتبال شفیلد به بازیکن تیمی که توپ را از زمین بیرون می انداخت ، اجازه می دهد. در سال 1868 ، این قوانین شفیلد بیشتر مورد بازبینی قرار گرفت تا به جای یک ضربه ، ضربه ایستگاهی به وجود آورد. همچنان به تیمی اعطا می شود که توپ را لمس می کند و اکنون می توان از هر جهت بازی کرد.

در سال 1873 ، ناتینگهام فارست FC برای ایجاد شباهت بیشتر به قانون شفیلد ، پیشنهادی را در قانون پرتاب FA پیشنهاد داد: این بازی در مقابل تیمی که از زمین بازی بیرون کشیده می شود ، داده می شود و می تواند جایگزین شود لگد زدن فقط بخشی از تغییر پیشنهادی در جلسه اتحادیه فوتبال انگلیس تأیید شد: پرتاب در مقابل تیمی که توپ را از زمین بازی بیرون انداخته می شود ، اما جایگزین آن با یک ضربه داخلی انجام نمی شود. هنوز هم لازم بود که عمود بر خط لمسی پرتاب شود.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت: 21:19

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

زمین به شکل مستطیل است. به اضلاع بلندتر لمس گفته می شود به دیگر طرفهای مخالف خطوط دروازه گفته می شود. عرض دو خط هدف باید بین 45 تا 90 متر (50 و 100 سال) و طول آنها یکسان باشد. طول دو خط لمسی باید بین 90 تا 120 متر (100 و 130 سال) و طول یکسان داشته باشند. تمام خطوط روی زمین باید به یک اندازه پهن باشند و از 12 سانتی متر (5 اینچ) بیشتر نشوند. گوشه های زمین با پرچم های گوشه مشخص می شوند.

برای مسابقات بین المللی ، ابعاد میدان با شدت بیشتری محدود می شود. خطوط گل باید بین 64 تا 75 متر عرض (70 و 82 ییلدا) داشته باشند و خطوط لمسی باید بین 100 تا 110 متر (110 و 120 سال) باشند.

اگرچه اصطلاح خط دروازه غالباً فقط به آن قسمت از خط بین تیرهای دروازه گفته می شود ، اما در حقیقت این خط به خط کامل در دو انتهای زمین از یک پرچم گوشه به سمت دیگر اشاره دارد. در مقابل ، از اصطلاح خط خطی (یا خط خطی) اغلب برای اشاره به آن قسمت از خط هدف خارج از تیرهای دروازه استفاده می شود. از این اصطلاح معمولاً در تفسیرهای فوتبال و توضیحات بازی استفاده می شود ، مانند این مثال از گزارش مسابقه BBC: "Udeze به سمت چپ می رود و صلیب حلقه ای او پاک می شود ..."

اهداف
همچنین نگاه کنید به: گلزنی در فوتبال انجمن

گل ها در مرکز هر خط دروازه قرار می گیرند.  اینها شامل دو پایه ایستاده است که با فاصله از میله های پرچم گوشه به فاصله مساوی قرار گرفته اند و در بالا با یک تیر افقی به هم متصل شده اند. لبه های داخلی ستون ها باید 7.32 متر (8 سال) و لبه پایین تیرآهن باید 2.44 متر (8 فوت) از سطح زمین فاصله داشته باشد. در نتیجه ، مساحتی که بازیکنان باید در آن شلیک کنند 17.86 متر مربع (192 فوت مربع) است. تورها معمولاً در پشت دروازه قرار می گیرند ، اگرچه این قوانین لازم نیست.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 114 تاريخ : شنبه 11 بهمن 1399 ساعت: 16:57

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد
مقاله اصلی: توپ راگبی

راگبی تا سال 1870 با یک توپ کروی نزدیک با یک لوله داخلی ساخته شده از مثانه خوک بازی می شد. در سال 1870 ریچارد لیندون و برناردو سولانو شروع به ساخت توپ برای مدرسه راگبی از دوخت دست ، چهار تابلو ، پوسته چرمی و مثانه خوک کردند. ظاهراً شکل متمایز توپ راگبی به دلیل مثانه خوک است ، گرچه گلهای اولیه بیشتر از بیضی به شکل آلو درآمده بودند. اندازه گلوله ها در ابتدا بسته به بزرگ بودن مثانه خوک متفاوت بود.  به دلیل قابلیت انعطاف پذیری لاستیک ، شکل به تدریج از کره به تخم تبدیل می شود. در سال 1892 RFU بیضی شکل بودن را به عنوان شکل اجباری تأیید کرد. مسطح شدن تدریجی توپ در طول سالها ادامه داشت. معرفی فوتبال مصنوعی بر روی توپهای چرمی سنتی ، در هر دو کد راگبی ، در اصل توسط شرایط آب و هوایی اداره می شد. اگر سطح بازی خیس بود ، از توپ مصنوعی استفاده می شد ، زیرا آب را جذب نمی کند و سنگین نمی شود. سرانجام ، توپهای چرمی کاملاً از رده خارج شدند.
لیگ راگبی

لیگ راگبی با یک فوتبال کره ای پرولئه ای شکل که با هوا متورم می شود ، انجام می شود. اگر توپ به اندازه و شکل مورد نظر نرسد ، داور بازی را فوراً متوقف می کند. فوتبال های مدرن که به طور سنتی از چرم قهوه ای ساخته می شوند ، مصنوعی هستند و در انواع رنگ ها و الگوها تولید می شوند. در مسابقات بزرگسالان باید از توپ های رنگ روشن استفاده شود تا تماشاگران بتوانند توپ را راحت تر ببینند. فوتبال مورد استفاده در لیگ راگبی به "اندازه بین المللی" یا "اندازه 5" معروف است و طول آن تقریباً 27 سانتی متر (11 اینچ) و 60 سانتی متر (24 اینچ) در وسیع ترین نقطه آن است.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 99 تاريخ : پنجشنبه 9 بهمن 1399 ساعت: 16:24

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

همانند سایر تصمیمات درباره قوانین بازی ، داور بهترین مرجع در مورد به ثمر رسیدن گل است. داور مسابقه توسط کمک داوران توصیه می شود ، که دید آنها از کنار زمین از کنار زمین ممکن است در مواردی برای تعیین عبور توپ از خط دروازه یا تخطی از سوی تیم مهاجم مفیدتر باشد.

گلهایی که اشتباه تعیین شده یا به دلیل اشتباهات در تعیین عبور توپ از خط به عنوان گلهای ارواح شناخته می شوند ، مردود هستند. تور دروازه یکی از ابتدایی ترین ابزارهایی بود که برای کمک به مسئولان مسابقه در تعیین میزان به ثمر رسیدن گل استفاده می شد. تور دروازه در دهه 1890 معرفی شد ، یک روش ساده برای تعیین اینکه آیا توپ از سمت راست تیر دروازه و تیربار عبور می کند ، فراهم می کند. اگرچه توسط قوانین بازی تعیین نشده است ، اما تورهای گل در اکثر سطوح فوتبال سازمان یافته همه جا وجود دارد. از سال 2012 ، فن آوری خط گل در بالاترین سطح فوتبال حرفه ای مورد استفاده قرار گرفته است. این سیستم از دوربینها و / یا سنسورها استفاده می کند تا وقتی توپ از خط دروازه عبور می کند ، یک سیگنال محتاطانه به داور ارائه دهد. داور دستیار ویدئو پس از سالها آزمایش در سال 2018 اضافه شد. این یک کمک داور اضافی است که به طور مداوم تصاویر ویدئویی مسابقه را رصد می کند و این اختیار را دارد که اگر داور در دادن یک گل اشتباه واضح و آشکاری مرتکب شده است، به او مشاوره دهد.


انتساب اهداف

در قوانین هیچ اشاره ای به نسبت دادن اهداف به بازیکنان منفرد نشده است. با این وجود ، گلها تقریباً همیشه به بازیکنان منفرد نسبت داده می شوند ، آن بازیکن کسی است که اقدام نهایی را انجام می دهد تا گل به ثمر برسد.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 105 تاريخ : چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت: 16:29

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

سو M رفتار
مقاله اصلی: فاول (فوتبال اتحادیه)
در زمینه

خطا هنگامی رخ می دهد که بازیکن در هنگام بازی توپ مرتکب تخلفی شود که در قوانین بازی ذکر شده است. جرایمی که خطا محسوب می شوند در قانون 12 ذکر شده است. دست زدن به توپ به عمد ، به زمین انداختن حریف یا فشار دادن به حریف ، نمونه هایی از "خطاهای پنالتی" است که بسته به محل وقوع جرم مجازات یک ضربه آزاد یا پنالتی است. مجازات خطاهای دیگر با ضربه آزاد غیرمستقیم مجازات می شود.

داور ممکن است رفتار نادرست بازیکن یا بازیکن تعویضی را با احتیاط (کارت زرد) یا اخراج (کارت قرمز) مجازات کند. کارت زرد دوم در همان بازی منجر به کارت قرمز می شود که نتیجه آن اخراج است. گفته می شود بازیکنی که کارت زرد گرفته است "رزرو" شده است ، داور نام بازیکن را در دفترچه رسمی خود می نویسد. اگر بازیکنی اخراج شده باشد ، هیچ جایگزینی را نمی توان به جای او آورد و بازیکن ممکن است در ادامه بازی شرکت نکند. سوisc رفتار ممکن است در هر زمان رخ دهد ، و در حالی که جرایمی که موجب سو m رفتار می شوند ذکر شده است ، تعاریف آن گسترده است. به طور خاص ، جرم "رفتار غیر ورزشی" ممکن است برای مقابله با اکثر رویدادهایی که روح بازی را نقض می کنند استفاده شود ، حتی اگر به عنوان جرایم خاص ذکر نشده باشد. یک داور می تواند به بازیکن ، بازیکن تعویضی یا تعویضی کارت زرد یا قرمز نشان دهد. به بازیکنانی غیر از بازیکنان مانند مدیران و کارکنان پشتیبانی نمی توان کارت زرد یا قرمز نشان داد ، اما در صورت عدم انجام رفتارهای مسئولانه ممکن است از منطقه فنی اخراج شوند.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 106 تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت: 19:03

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

فوتبال زنان در انگلیس با وجود محبوبیت بیشتر از برخی از مسابقات فوتبال مردان (در یک مسابقه 53000 نفر جمعیت زیادی داشت) در سال 1921 وقتی اتحادیه فوتبال بازی را در زمین های اعضای انجمن غیرقانونی اعلام کرد ، ضربه ای متحمل شد. که این بازی (همانطور که توسط زنان انجام می شد) ناپسند بود. برخی حدس می زدند که این ممکن است به دلیل حسادت جمعیت زیادی باشد که مسابقات زنان جذب می کند. این امر منجر به تشکیل اتحادیه فوتبال بانوان انگلیس شد و بازی به زمین راگبی منتقل شد.

فوتبال اتحادیه حداقل از زمان اولین بازی های ضبط شده زنان در اواخر قرن نوزدهم توسط زنان انجام می شود. این امر به طور سنتی با بازی های خیریه و ورزش بدنی ، به ویژه در انگلستان همراه بوده است. در اواخر دهه 1960 و اوایل دهه 1970 فوتبال اتحادیه زنان در انگلستان سازماندهی شد و سرانجام به برجسته ترین ورزش تیمی برای زنان انگلیس تبدیل شد.
قرن20و 21

این رشد در فوتبال زنان شاهد آن است که مسابقات بزرگی در سطح ملی و بین المللی آغاز می شود که منعکس کننده رقابت مردان است. فوتبال زنان با مبارزات زیادی روبرو شده است.

در اوایل دهه 1920 ، زمانی که جمعیت در بعضی از مسابقات به 50 هزار نفر می رسید ، در انگلیس "عصر طلایی" داشت. این امر در 5 دسامبر 1921 متوقف شد ، وقتی اتحادیه فوتبال انگلیس رای به ممنوعیت بازی از زمینهای مورد استفاده باشگاههای عضو آن داد. ممنوعیت اتحادیه فوتبال انگلیس در دسامبر 1969 با رای گیری یوفا برای رسمیت شناختن رسمی فوتبال زنان در سال 1971 لغو شد.

جام جهانی زنان فیفا در سال 1991 افتتاح شد و از آن زمان هر چهار سال یکبار برگزار می شود، در حالی که فوتبال زنان از سال 1996 یک رویداد المپیک بوده است.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 117 تاريخ : دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت: 22:26